![](https://framerusercontent.com/images/A9yVv2MREsTK0t5MdTB0ysUw0.png)
Дніпропетровський центр професійно-технічної освіти
державної служби зайнятості
Дніпропетровський центр професійно-технічної освіти
державної служби зайнятості
![](https://framerusercontent.com/images/PBGmGy5TX2HhomCpSpF5tDruVA.jpg)
![](https://framerusercontent.com/images/PBGmGy5TX2HhomCpSpF5tDruVA.jpg)
Термін:
10 днів
10 днів
Форма/вартість:
дистанційна - 550 грн
дистанційна,
550 грн
Курс розроблено в рамках Меморандуму про співпрацю між Дніпропетровським центром ПТО ДСЗ та ТОВ «ЮКРЕЙНІАН СМАРТ ДІДЖИТАЛС»
Курс розроблено в рамках Меморандуму про співпрацю між Дніпропетровським центром ПТО ДСЗ та ТОВ «ЮКРЕЙНІАН СМАРТ ДІДЖИТАЛС»
Програма СУПіК 2: Комп’ютеризація обліку в їдальнях закладів освіти
Програма СУПіК 2: Комп’ютеризація обліку в їдальнях закладів освіти
Мета
Навчання на курсі допомагає опанувати такий функціонал української програми «СУПіК2»:
• ведення електронної документації з організації збалансованого харчування дітей
• складання щоденного меню, відповідно до вікових норм харчування, враховуючи специфіку закладу освіти і сезонність продуктів харчування
• обчислення вартості харчування за кожною з вікових груп
• моніторинг поставок, у розрізі постачальників, згідно графіку, контроль якості харчування
• прискорення обігу електронної звітності та статистичних даних під час планування та організації харчування
Багато інших корисних звітів і автоматизованих розрахунків для: медсестер закладів освіти, комірників, бухгалтерів, директорів, фахівців управлінь освіти, батьків.
Навчання на курсі допомагає опанувати такий функціонал української програми «СУПіК2»:
• ведення електронної документації з організації збалансованого харчування дітей
• складання щоденного меню, відповідно до вікових норм харчування, враховуючи специфіку закладу освіти і сезонність продуктів харчування
• обчислення вартості харчування за кожною з вікових груп
• моніторинг поставок, у розрізі постачальників, згідно графіку, контроль якості харчування
• прискорення обігу електронної звітності та статистичних даних під час планування та організації харчування
Багато інших корисних звітів і автоматизованих розрахунків для: медсестер закладів освіти, комірників, бухгалтерів, директорів, фахівців управлінь освіти, батьків.
![](https://framerusercontent.com/images/McjL37eKgr67CbvqwHZQG3Jrrs.jpg)
![](https://framerusercontent.com/images/McjL37eKgr67CbvqwHZQG3Jrrs.jpg)
Для кого
Для кого
Курс буде корисним працівникам сфери організації харчування дітей у закладах дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у літніх таборах
Курс буде корисним працівникам сфери організації харчування дітей у закладах дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у літніх таборах
![](https://framerusercontent.com/images/WpaiqXbnlxIYR2j8BcTFLNZ9bM.jpg)
![](https://framerusercontent.com/images/WpaiqXbnlxIYR2j8BcTFLNZ9bM.jpg)
Для навчання необхідно
Для навчання необхідно
сформована мотивація
та особиста відповідальність
базовий рівень володіння ПК, доступ до мережі Інтернет
комп’ютер
Навчальні модулі
Робота в програмі «СУПіК». Загальна характеристика
4 години
4 години
Постачання і склад
Постачання і склад
8 годин
8 годин
Страви і продукти
Страви і продукти
6 годин
6 годин
Робота з меню для закладів загальної середньої освіти, закладів дошкільної освіти, літніх таборів
Робота з меню для закладів загальної середньої освіти, закладів дошкільної освіти, літніх таборів
12 годин
12 годин
Звітність на харчоблоці
Звітність на харчоблоці
4 години
4 години
По закінченню навчання -
сертифікат
По закінченню навчання -
сертифікат
![](https://framerusercontent.com/images/LHbq1dc9luwTTPNV8yqKn6mGkbE.jpg)
![](https://framerusercontent.com/images/LHbq1dc9luwTTPNV8yqKn6mGkbE.jpg)